5 клас (дистанційне навчання)

Тема уроку. Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. ТЛ. Портрет. Порівняльна характеристика Тома та Гека.


1.     - Дочитайте повість Марка Трена «Пригоди Тома Сойєра»
       
3.    -  Пригадайте. 
     Портрет у літературному творі - опис або створення враження від зовнішності персонажа, передусім обличчя, статури, одягу, манери поведінки. Опис зовнішності допомагає зрозуміти внутрішній світ персонажа, авторське ставлення до нього або ставлення інших персонажів.

4.     - Запам’ятайте
Складники сюжету:
Експозиція – знайомство з героями, обставинами їхнього життя, часом і місцем подій.
Зав'язка - початок дії, ключовий момент розгортання подій.
Розвиток дії – подальше розгортання подій твору. Це найбільша за обсягом частина твору.
Кульмінація – найвищий момент напруження в розвитку дії. 
Розв'язка – події, що завершують твір.
У літературному творі може бути одна або декілька сюжетних ліній.
5.     - Порівняйте персонажів за планом
1. Сім’я, до якої належить герой.
2. Матеріальний достаток.
3. Ставлення до освіти, до виховання.
4. Риси характеру Тома і Гека.
5. Ставлення до них інших персонажів.
6. Їхнє ставлення один до одного.
7. Роль дружби в їхньому житті.







Тема уроку. Ставлення автора до своїх героїв. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)

Перевірте свої знання за завданнями з сервісу LearningApps.org:

Результати пошуку

Результати веб-пошуку з посиланнями на сайти

5.                Підготуйте повідомлення про життя та творчість Е.Портер







Тема уроку. Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби. 

                                                  Льюїс Керролл

1. Перегляньте відео про письменника та його творчість (автор - Ізмаїльський державний гуманітарний університет)



2. Подивіться експрес-урок: "Льюїс Керролл та "Аліса в Країні Див" (автор - О.Ніколенко)


3. Опрацюйте матеріали мультимедійного посібника "Зарубіжна література. 5 клас" (автори О.Ніколенко, Д.Лебедь) та перегляньте запропоновані уривки мультфільмів
http://5клас.1000журавлів.укр/rozdil-4-syla-tvorchoyi-uyavy/lyuyis-kerroll/
http://5клас.1000журавлів.укр/rozdil-4-syla-tvorchoyi-uyavy/lyuyis-kerroll/alisa-v-krayini-dyv/

2. Перегляньте відео  каналу 1+1

Як народилася одна з найвідоміших книг світу - "Аліса в Країні див"


3. Сподобалось? Тоді пропоную прочитати казку "Аліса у Країні Див" повністю.




Тема уроку. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

1. Подивіться буктрейлер "Аліса в Країні Чудес" (автор - Вінницький міський палац дітей та юнацтва)


2. Розгляньте схему (автор Л.Федорова)
Картинки по запросу "аліса в країні див"


3.  Пограємося? Вперед! 

- Гра "Перший мільйон"
 https://learningapps.org/4911271 (автор Н.Рябко)

- Гра "Знайди героя" 
https://learningapps.org/3347536 (автор Н .Тракалюк)

4. Складіть сейквейн "Аліса" 




Тема уроку. Образ Аліси.

1. Прочитайте передмову Оксани Забужко "Прочитай мене..." до казки Л.Керролла "Аліса у Країні Див"
http://www.ae-lib.org.ua/texts/carroll__alices_adventures_in_wonderland__ua.htm

2. Попрацюйте з кластером. Що ви могли б додати до характеристики Аліси?


3. Заповніть таблицю

Словникова робота. 
ПОРТРЕ́Т
1. Мальоване, скульптурне або фотографічне зображення обличчя людини або групи людей.
//  Про людину або її зображення, що дуже схожі на когось. 
2. Опис зовнішності персонажа в літературному творі.
//  Загальна характеристика, сукупність характерних рис кого-небудь.
//  Різновид літературного жанру — нарис життя і діяльності якої-небудь людини. 
(з "Академічного тлумачного словника")

Намалюйте портрет Аліси, героїні казки Л.Керролла "Аліса у Країні Див" (словами або фарбами )

Для допитливих
Ознайомтесь зі статтею "ХТО СТАВ ПРОТОТИПОМ ГЕРОЇНІ МУЛЬТФІЛЬМУ "АЛІСА В КРАЇНІ ЧУДЕС" (Ukraine Art News 2017)
https://ukraineartnews.com/news/news/hto-stav-prototipom-gerojini-multfilmu-alisa-v-krajini-chudes





Тема уроку. Персонажі, які оточують героїню.

1. Перегляньте відео Л. Олефіренко "Льюїс Керролл. Звязок книги Аліса в країні Див з біографією письменника"

https://www.youtube.com/watch?v=Td4bUQ85hgo&feature=emb_logo

2. Попрацюйте з презентацією вчителя Н. Мукан
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-l-kerroll-alisa-v-kra-ni-div-personazhi-yaki-otochuyut-gero-nyu-16067.html

3. Перейдіть за посиланням та пограйте у цікаві ігри (автор Н. Тракалюк)
(Вибачте, будь ласка, за некоректність назви в одному із завдань. Чуже відео змінити не можу)

4.  Пройдіть тестування (автор Н. Гиренко)



Тема уроку. Особливості художньої мови твору.






Перегляньте відео (автор - І. Олефіренко)
https://www.facebook.com/olefirenko.lina/videos/2827520804022723/

Виконайте вправу "Особливості художньої мови твору" (автор Н.Тракалюк)
"https://learningapps.org/3350549

Виконайте вправу "Знайди героїв казки"

Виконайте завдання, запропоновані учителем Н. Гиренко 
(А може ці завдання виконаєте разом з батьками?)
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1abb12db6d29&fbclid=IwAR3_vuL0UIRjAGNPUVmOjlereJK6lver2SV5idyD04bQrVwWxPzt5dp-HqQ
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3254c9c133da&fbclid=IwAR0s8gwEm2xj8UT-KAEE5JVmn9P-9W155SGnZTtuaSlncGHVHBqoe-U-kxw



Перевірте виконання вправи "Знайди героїв казки"
- Не сумуй, — сказала Аліса. — Рано чи пізно все стане зрозуміло, все стане на свої місця і вишикується в одну красиву схему, як мереживо. 
Стане зрозуміло, навіщо все було потрібно, тому що все буде правильно...
                                                                                                                Л.Керролл 





Тема уроку. Роальд Дал (1916-1990). «Чарлі і шоколадна фабрика».

1.     Прослухайте експрес-уроки  (на вибір)

«Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика» (автор Т. Половець)

Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика" (автор В.Сеник)


Зарубіжна література. 5 клас. " Чарлі і шоколадна фабрика" (автор В.Зубко)

2.     Перегляньте, будь ласка, матеріали сайту

3.     Опрацюйте за підручником ст. 244-246

4.     Прочитайте повість «Чарлі та шоколадна фабрика» Р. Дала


Тема уроку. Образи дітей, які стали володаряма «золотих квитків»





1. Подивіться відеоурок (автор Н.Гиренко)

2. Прочитайте казку, якщо ще не зробили цього
http://www.ae-lib.org.ua/texts/dahl__charlie_and_the_chocolate_factory__ua.htm?fbclid=IwAR0jJ1ed97iwYnosZ91s3TJNdfDrdn6twclEM0OReKocKLdq53X5wO8WRW4

4. Опрацюйте матеріали (автор Т. Коваленко)
https://www.facebook.com/KovalenkoTatianaV/photos/pcb.121829676133597/121829126133652/?type=3&theater


5. Пройдіть тестування (автор Г. Пономарьова)



Тема уроку. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору.

1. Виконайте вправу "Знайди пару"

2. Подивіться відеоурок (автор Катерина Федорівна)


3. Пройдіть ще одне тестування за цим твором (автор Г. Савицька)
(прошу проходити тестування лише один раз)

4.   Діти та їх вади (цитати з тексту)

      Авrґустус Ґлуп (англ. Augustus Gloop) 
     «Їжа - його улюблене заняття». 
     «Щасливцем виявився якийсь Авrустус Ґлуп, і на першій сторінці вечірньої газети, яку читав пан Бакет, красувалося його велике фото. На знімку був дев'ятирічний хлопець, такий тілистий, ніби його надули велетенською помпою. 3 усього його тіла випиналися здоровезні обвислі складки жиру, а лице нагадувало потворну грудку тіста з маленькими смородинками очей, що зажерливо поглядали на світ.

Його мама в інтерв'ю сказала: "Він щодня з'їдає стільки шоколадних цукерок, що було б просто неймовірно, якби він його не знайшов. Їсти - це його пристрасть. Це єдине, що його цікавить. Але ж це краще, ніж бути хуліганом і стріляти на дозвіллі з самопалів, правда? І ще я завжди кажу, що він стільки не їв би, якби не потребував поживи, правда? Бо це ж вітаміни. Як він зрадіє, коли побуває на легендарній фабриці містера Вонки! Ми пишаємося ним!"»

Верука Солт (англ. Veruka Solt) 
«Веруччин батько, пан Солт, з готовністю пояснив журналістам, як саме було знайдено квиток. "Бачите,- сказав він,- одразу, як доня сказала, що просто мусить мати Золотий квиток, я пішов у місто й почав купувати всі шоколадні батончики "Вонка" - всі, які бачив. Купував їх, мабуть, тисячами. Сотнями тисяч!
   Тоді вантажив у фургони й відправляв на власну фабрику. Мій, розумієте, бізнес - це горішки, і в мене працює майже сотня жінок, які лущать горішки, щоб їх потім смажити й підсолювати. Цілими днями ці жінки сидять і лущать горішки. Тож я їм сказав:
"Дівчата, тепер, замість лущити горішки, здирайте обгортки з цих дурних батончиків!" Вони так і робили. Зранку до вечора кожнісінька моя робітниця зривала з батончиків обгортки. Та минуло три дні - і все дарма. Це було жахіття! Моя Веручечка з кожним днем сумнішала й сумнішала, і коли я вертався додому, кричала на мене: "Де мій Золотий квиток! Я хочу Золотий квиток!" Вона годинами лежала на підлозі, хвицяла ногами й страшенно лементувала. Я не міг дивитись, як страждає моя дівчинка, тому поклявся не припиняти пошуків, доки не здобуду те, що вона забажала. І раптом ... на четвертий день увечері одна моя робітниця закричала: "Я знайшла! Золотий квиток!" А я звелів: "Давай сюди, швидко!"
Вона віддала, а я побіг додому й віддав його моїй любій Веруці, і ось вона знову усміхнена, а вся наша родина знову щаслива"».
«Дівчина простягла руку, щоб ухопити білочку ... та поки вона це робила ... у першу ж часточку секунди, коли її рука почала рух уперед, у кімнаті все раптом закружляло, ніби спалахнула руда блискавка, і всі-всі-всі білки, що сиділи за столом, стрибнули на Веруку, вчепившись їй у тіло. Двадцять п'ять білок схопили дівчинку за праву руку й повисли на ній. Ще двадцять п'ять білок схопили її за ліву руку й теж повисли. Двадцять п'ять білок схопили її за праву ногу й притисли її до землі. Двадцять чотири білки схопили її за ліву ногу. Лишалася ще одна білка, як було видно - найголовніша. Вона видряпалася Веруці на спину й почала стук-стук-стукати бідолашне дівчисько по голові суг лобами кігтика.
- Рятуйте її! - заверещала пані Солт. - Веруко! Назад! Що вони з нею роблять?
- Перевіряють, чи не зіпсута всередині,- пояснив містер Вонка.
Верука люто боронилася, але білки міцно її тримали й не давали поворухнутися. Білка на плечах і далі стук-стук-стукала дівчину по голові. А тоді білки повалили Веруку додолу й кудись потягли.
- Ой лихо, вона таки зіпсутий горішок, - сказав містер Вонка.
- Мабуть, її голова відлунювала порожнечею».

Віолета Бореґард (англ. Violet Beauregarde) 
«Третій квиток,- прочитав пан Бакет, піднісши газету до самих очей, адже бачив поганенько, а на окуляри не мав грошей,третій квиток знайшла панна Віолета Бореґард. Величезне хвилювання панувало в домі Бореґардів, коли наш репортер прибув туди, щоб узяти інтерв'ю в щасливої панночки,- клацали фотоапарати, виблискували спалахи, а люди штовхалися й пхалися, намагаючись підійти хоч трохи ближче до знаменитості. А знаменитість стояла на кріслі у вітальні, шалено махаючи рукою з Золотим квитком, наче зупиняла таксі. Щось усім говорила дуже швидко й дуже голосно, та нелегко було зрозуміти її слова, адже водночас вона так само шалено жувала жуйку.
- Я жую безперестанку,- кричала дівчина,- та коли почула про ті квитки містера Вонки, то відклала жуйку і перейшла на цукерки - мала надію, що мені пощастить. Тепер, зрозуміло, я знову жуватиму. Я дуже люблю жуйку. Не можу без неї жити. Жую цілісінькими днями, крім тих кількох хвилин, коли треба їсти. Тоді я приліплюю жуйку за вухо - щоб не загубити. Чесно вам зізнаюся, що почувалася б нікудишньо, якби цілий день не жувала жуєчку. Це щира правда. Мама каже, що панночкам таке не личить і що бридко дивитися, коли дівчачі щелепи постійно плямкають, але я не згодна. І хто вона така, до речі, щоб критикувати? Її щелепи, якщо хочете знати, теж плямкають не менше – вона цілими днями на мене кричить.
- Цить, Віолето,- озвалася пані Бореґард з дального кутка кімнати, де вона стояла на піаніно, щоб не затовкла юрба.
- Маман, не заводься! - гаркнула панна Бореґард.- Вам, мабуть,- знову звернулася вона до репортерів,- цікаво буде знати, що я жую оцей шматочок жуйки уже три місяці. Тобто це новий рекорд. Я вже побила попередній рекорд моєї найкращої подружки Корнелії Принцметель. Як вона казилася! Ця жуйка - мій найцінніший скарб. На ніч я її приліплюю до бильця ліжка, і зранку вона знову готова до жування ... може, спочатку твердувата, але трохи пожуєш - і вона м'якне. Коли я ще не почала жувати на світовий рекорд, то міняла жуйку раз на день. Найчастіше робила це в ліфті, вертаючись зі школи додому. Чому в ліфті? Бо мені подобалося чіпляти липкі пожовані грудочки на ліфтові кнопки. Тоді до пальця того, хто заходив у ліфт після мене й натискав кнопку, приклеювалася моя стара жуйка. Га-га! Іноді зчинявся такий вереск. Найбільше репетували жінки в дорогих рукавичках. Ой, я така рада, що зможу відвідати фабрику містера Вонки. Тим паче, що після цього він дасть мені жуйки на все життя. Класно! Ура!
- Мерзенне дівчисько,- скривилася бабуся Джозефіна».

Майк Тіві (англ. Mike Teavee) 
«Дім родини Тіві,- почав читати пан Бакет,- коли туди прибув наш кореспондент, теж був заповнений схвильованими гостями, однак щасливого переможця, тобто Майка Тіві, уся ця ситуація, здається, страшенно дратувала.- Ви що - подуріли? Не бачите, що я дивлюся телевізор? - сердито крикнув він.- Не заважайте! Дев'ятирічний хлопець сидів перед величезним телевізором, не зводячи очей з екрану, й дивився фільм, у якому одна зграя бандитів розстрілювала з автоматів іншу.
Майк Тіві і сам був обвішаний вісімнадцятьма різноманітними іграшковими пістолетами й автоматами. Раз у раз він підстрибував і - тра-та-та! - давав довгі черги з котроїсь стрілячки.
- Тихо! - кричав він, коли хтось намагався його про щось запитати.- Я ж вам казав не заважати! Цей серіал такий кайфовий! Просто клас! Я дивлюся його щодня. Я всі серіали дивлюся щодня, навіть лажові - ті, де не стріляють. Але бандитські - найкращі. Вони такі класні, ці бандюги! Особливо коли нашпиговують один одного свинцем, або штрикають старими кинджалами, або лупляться кастетами!

5. Завдання для самоперевірки (автор О.Єрьоміна)
https://padlet.com/oksanayeriomina17/n7ucc6xtowt3?fbclid=IwAR2YB_fmfwqsHO8iOWJ1pdTLR1DNLGr5XEpfru3zr4r7OHL4xN_1-3ugysU
(надсилати не потрібно) 




Тема уроку. Характеристика образу містера Вонки.



1. Повторіть вивчене, подивившись телеурок 
(Телеканал Дніпро  TV)

2. Відновіть уривок з тексту 
https://learningapps.org/watch?v=pduutindt20

       
3. Дайте характеристику образу Віллі Вонки, використавши прийом "Кластер" ("Гронування") або погравши у гру 
https://learningapps.org/watch?v=ptp34dvwa20




Тема уроку. Зображення в повісті реального та фантастичного. Робота з текстом твору.

1. Пропоную ще раз пригадати персонажів твору
https://www.thinglink.com/scene/1310331757047840769

2. Реальне у творі (приклад)

         Розділ 1. А ось і Чарлі

Ці двоє старезних людей - батько й мати пана Бакета. їх звати дідунь Джо та бабуся Джозефіна.
А ці двоє старезних людей - батько й мати пані Бакет. їх звати дідусь Джордж та бабуня Джорджина. 
Це - пан Бакет. Це - пані Бакет. Пан та пані Бакети мають синочка, якого звати Чарлі Бакет.
Це - Чарлі.
Добрий вам день. І вам добрий день. І вам.
Він радий вас бачити.
Уся їхня родина - шестеро дорослих (полічіть) і малий Чарлі Бакет - мешкає в дерев'яній хатинці на краю великого міста. 
Хатинка аж ніяк не була розрахована на стількох людей, і жилося їм там страшенно незручно. Мала вона всього дві кімнатки й однісіньке ліжко. Ліжко віддали чотирьом стареньким, бо вони ж такі кволі й утомлені. Такі втомлені, що ніколи й не злазили з ліжка.
Дідунь Джо та бабуся Джозефіна лежали з одного кінця, а дідусь Джордж та бабуня Джорджина - з другого.
Пан і пані Бакети спали з малим Чарлі Баке-том в іншій кімнатці, на матрацах на підлозі.
Влітку це ще було сяк-так, а от узимку, коли по підлозі цілісіньку ніч віяли крижані протяги, ставало нестерпно.
Вони й не мріяли купити кращу хату, чи хоч би ще одне ліжко, бо були дуже вбогі.
З усієї родини роботу мав тільки пан Бакет. Він працював на фабриці зубної пасти, де цілий день сидів на лаві, накручуючи кришечки на тюбики з пастою. Але за накручування кришечок багато не платять, і бідолашний пан Бакет, хоч як багато він працював і як швидко накручував кришечки, ніколи не заробляв стільки, щоб купити бодай половину потрібних для такої великої родини речей. Грошей не вистачало навіть на харчі. На сніданок вони їли хліб з маргарином, на обід - варену картоплю з капустою, а на вечерю - капусняк. Трохи краще бувало в неділю. Усі чекали, коли настане неділя, бо хоч страви готували ті самі, але кожному дозволялося з'їсти по дві порції.
Бакети, звісно, не вмирали з голоду, але всім їм - обом дідусям, обом бабусям, батькові Чарлі, матері Чарлі і особливо малому Чарлі - з ранку до ночі здавалося, що животи поприсихали до спин.
Чарлі було найгірше. І хоч батько з матір'ю часто за обідом чи вечерею віддавали йому свої порції, та хлопцеві все одно було мало, бо він ріс. Чарлі страшенно кортіло чогось ситнішого  й смачнішого за капусту з капусняком. А понад усе він хотів... ШОКОЛАДУ.
Йдучи вранці до школи, Чарлі бачив у вітринах крамничок цілі стоси величезних шоколадних плиток. Він зупинявся й дивився на них, притискаючись носом до скла і стікаючи слиною. Щодня він бачив, як інші дітлахи виймали з кишень шоколадні цукерки й пожадливо їх поглинали, і це, звичайно, була для нього велика мука.
Чарлі Бакет міг відчути смак шоколаду єдиний раз на рік, на свій день народження. Уся родина заощаджувала для цього гроші і, коли наставав знаменний день, Чарлі з самісінького чудесного ранку дарували невеличку шоколадну плиточку. І щоразу він акуратно ховав цю плиточку в спеціальну дерев'яну коробочку і зберігав її, ніби вона була зі щирого золота. Кілька наступних днів не смів до неї навіть торкатися - тільки дивився. Коли ж урешті не витримував, то віддирав з куточка манюсінький шматочок паперової обгортки, щоб визирнув манюсінький шматочок шоколаду, а тоді відкушував звідти манюсіньку крихточку - аби тільки відчути цей чудесний солодкий смак, що поволі розтікався по язиці. На другий день відкушував ще одну крихточку, а тоді ще і ще. Отак Чарлі примудрявся розтягти десятицен-тову плиточку шоколаду більш як на місяць.
Але я ще не сказав вам про одне лихо, що мучило малого шоколадолюба Чарлі понад усе. Воно докучало йому набагато більше, ніж якесь там споглядання шоколадних плиток у вітринах крамниць чи поїдання іншими дітьми шоколадних цукерок просто перед його носом.
Гіршої муки годі було уявити:
У цьому місті, майже біля самої хатинки, де мешкав Чарлі, стояла ВЕЛИЧЕЗНА ШОКОЛАДНА ФАБРИКА!
Ви собі уявіть! 
І то була не якась там звичайна шоколадна фабрика. То була найбільша й найвідоміша в цілому світі фабрика! Називалася вона «ВОНКА», а власником її був містер Віллі Вонка, найкращий за всі часи виробник і винахідник шоколадних цукерок. І що то була за чудесна, неймовірна будівля! Оточена височенним муром з величезною залізною брамою, вона вся диміла й химерно гула. А повітря навколо муру аж на кілометр просякло густими й розкішними пахощами рідкого шоколаду!
Двічі на день, ідучи до школи й повертаючись додому, малий Чарлі Бакет мусив проминати фабричну браму. І щоразу він дуже-дуже сповільнював крок, задирав носа й на повні груди вдихав цей неповторний шоколадний запах, що огортав його звідусіль.
Ох, як же йому подобався цей запах!
І як же він прагнув потрапити на фабрику й побачити, що ж там усередині. 

Фантастичне у творі (приклад)

Розділ 3. Містер Вонка та Індійський принц

- Принц Пондівішна написав містерові Вонці листа, - почав дідунь Джо, - і попросив, щоб той приїхав аж у Індію і побудував йому величезний палац з самісінького шоколаду.
- І що, дідуню, містер Вонка це зробив?
- Аякже. І що то був за палац! Там було сто кімнат, і все було зроблене з темного чи світлого шоколаду. Шоколадна цегла, шоколадний цемент, шоколадні вікна, усі стіни й стеля були з шоколаду, а ще килими, картини, ліжка й меблі. А з кранів у ванній лився гарячий шоколад.
Коли все було завершено, містер Вонка сказав принцові Пондівішні: [20]
- Мушу Вас, однак, попередити, що довго все це не простоїть, тому не гайте часу й починайте їсти.
- Дурниці! - закричав принц. - Я не їстиму власного палацу! Не гризтиму сходів і навіть стін не лизатиму! Я в ньому буду жити!
Але містер Вонка мав, зрозуміло, рацію, бо незабаром після цього настав спекотний день, сонце припекло й палац почав поволі танути й розтікатися по землі.
Божевільний принц, який дрімав собі у вітальні, прокинувся й побачив, що пливе у величезному липкому й коричневому озері шоколаду.

4. Заповніть таблицю
Реальне у творі
Фантастичне у творі
Родина Бакетів
Умпа-Лумпи

5. Пройдіть тестуваня (автор Т.Моцак
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=468035




Тема уроку. Доброта і щирість головного героя. Характеристика образу Чарлі Бакета.

1. Повторіть вивчене, подивившись  відеоурок  (Телеканал Дніпро TV)

2. Пройдіть тестування (автор В. Бикова)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=347290

    




Тема уроку. Туве Янсон (1914-2001). «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору

1. Знайомимося з письменницею 
Подивіться презентацію (автор А.Химинець)

Перегляньте відео (автор В.Московченко)

2. Прочитайте за підручником ст. 226-229

3. Подивіться експер уроки 
(Ранок на "Лтаві", автор О. Ніколенко)

(автор Т. Половець)

4. Прочитайте казку "Капелюх чарівника"
за підручником ст. 230-144, 
або прослухайте

5. Подивіться мультфільми 
"Пригоди мумі-тролів. Волшебная шляпа",





Тема уроку. Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

1. Опрацюйте за підручником ст. 226-244 
https://pidruchnyk.com.ua/140-svtova-lteratura-voloschuk-5-klas.html



Автор  Т. Коваленко





3. Подивіться відеоурок (автор М. Гончаренко) 






















4. Пройдіть тестування (автор Д. Павленко)
Намалюйте героїв твору. підпишіть їхні імена, сфотографуйте малюк і надішліть мені
5. Не забудьте. будь ласка, про олімпіаду із зарубіжної літератури

Подивіться відео           







(автор М. Гончаренко)

















































Пройдіть тестування (автор Д.Павленко)






Тема уроку. Інші пригоди Мумі-тролів

1. Здійсніть "Подорож долиною Мумі-тролів" (автор В. Іванова)

https://www.thinglink.com/scene/1309954682524794881?fbclid=IwAR1HUTPy-GyeHZCGmHKCQL2wl01mDljzVNuMxyspyuEU90RPl05uQhz9gYY

2. Прочитайте казку "Комета прилітає"

3. Подивіться мультфільм (за бажанням)


4. Подивіться "Дистанцйний урок «Туве Янсон. Комета прилітає» - 5 клас | Зарубіжна література" (автор Ю. Большакова)


5. Намалюйте ілюстрацію до казки про Мумі -Тролів. 







Тема уроку. Пауль Маар (нар. 1937). «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору

1. Подивіться  "Експрес-урок П.Маар "Машина для здійснення бажань"Реальне і фантастичне. (автор І. Загорулько)



2. Опрацюйте за підручником ст. 246-249

3. Прочитайте казку "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"

4. Подивіться екранізацію твору


5. Опрацюйте матеріали карток (автор О.Гвоздікова)






 



6. Пограйтеся (автор Т. Мартиненко)
https://wordwall.net/play/2218/092/732?fbclid=IwAR0Jw9WUIW6UzDe4yA2xnQHoDLgUXmSPgBAn8F0Gr8EFEE1MXM3k_fkgf4E




Тема уроку.  Контрольна робота за розділом «Сучасна література. У колі добрих героїв».

Пройдіть контрольне тестування (автор Копичинська З.)


Напишіть твір (обсяг – 0, 5-1 ст.) на тему: «Моя улюблена книга з курсу зарубіжної літератури  (5 клас)»



21.05

Тема уроку. Повторення вивченого матеріалу за 5 клас.  

1. Повторіть вивчене - подивіться відеоурок (Телеканал Дніпро TV)


2. Виконайте завдання фотоквесту - за бажанням (автор О.Гвоздікова)





3. Пригадайте вивчені твори (автор Г. Пінчук)


27.05

Тема уроку.

Список літератури  для 6 класу
  1. Грецькі міфи: «Міф про Прометея», «Міфи про Геракла», «Дедал і Ікар», «Нарцис», «Пігмаліон і Галатея», «Орфей і Еврідіка», «Деметра і Персефона» (3-4 за вибором вчителя)
  2. Індійські міфи: «Творення», «Про створення ночі», «Про потоп», «Про золоті часи»
  3. Єгипетські міфи: «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет» (1-2 за вибором вчителя)
  4. Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан» або Роберт Стівенсон «Острів скарбів» (1 твір за вибором вчителя)
  5. Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»
  6. Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»
  7. Антон Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
  8. Джек Лондон. «Жага до життя»
  9. Гарріет Бічер-Стоу. «Хатина дядька Тома» або Володимир Короленко «Сліпий музикант» (1 твір за вибором вчителя)
  10. Джанні Родарі «Листівки з видами міст» 
  11. Рей Бредбері. «Усмішка»
  12. Роберт Шеклі. «Запах думки»
  13. Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо»
  14. Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
  15. Крістіна Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки»



Детальніше познайомитись з творами, які будуть вивчатися у 6 класі, пропоную у презентації (автор Н.Гиренко)
https://www.ourboox.com/books/література-на-літо-6-клас/?fbclid=IwAR1dsMIaSVVxWVJUvsu5HuKDC9ONXb2G17z7Nd9DLh3p2JMOrZfzi5zT3aE




(автор Н.Яровикова)

Немає коментарів:

Дописати коментар